ساخت اپل ايدي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 868
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

از اشكالاتي وجود دارد: تبليغات در نسخه رايگان. نتايج جستجو نيست خوب (بهتر است استفاده از جستجوي گوگل و يا يك لينك مستقيم GIF رب). ذخيره GIF با GifPlayer رايگان GifPlayer نسخه رايگان يك برنامه بيشتر شما مي توانيد براي ذخيره تصاوير GIF بر روي آي فون است. اين عمل به تقريبا مانند kharide apple id  ،  GIFWrapper   . شما هم مي توانيد رب لينك GIF به اين برنامه و يا استفاده از جستجوي گوگل براي پيدا كردن يك تصوير لازم در يك مرورگر ساخته شده است در. انتخاب "باز كردن" اگر شما مي خواهيد به تماشاي تصوير را دوباره قبل از دانلود و يا "ذخيره انيميشن" هنگامي كه شما نياز به تنها يك تصوير را ذخيره كنيد بدون چك كردن آن است. شما همچنين مي خواهيد يك نوع "جستجوي پيشرفته ذخيره انيميشن" كه به شما امكان يك نام دلخواه براي GIF خود را تنظيم كنيد.

GifPlayer مانند GIFWrapper تمام فايل هاي gif دانلود در برنامه نگه مي دارد، خريد اپل ايدي ارزان اما شما هميشه مي توانيد آنها را از طريق پيام، ايميل ارسال، ذخيره به رول دوربين و يا اختصاص به تماس با تلفن. لطفا توجه كنيد كه در صورت رول دوربين و تلفن تماس تصوير نمي خواهد متحرك.

همانطور كه براي تنظيمات اضافي، GifPlayer سفارشي سازي بهتر فراهم مي كند. اول از همه، شما مي توانيد يك رمز عبور 4 رقمي براي محافظت از اطلاعات خود را تنظيم كنيد. دفعه بعد كه شما شروع برنامه، شما بايد رمز عبور خود را وارد كنيد. سعي كنيد به آن را فراموش نكنيد! براي كساني كه دوست داريد به تماشاي GIF چندين بار، يك گزينه پخش معكوس وجود دارد. فقط آن را روشن و شما نمي خواهد كه به ضربه بزنيد تصوير به آن بازي دوباره. صفحه اصلي - علاوه بر اين، شما مي توانيد پس زمينه برنامه در صورتي كه شما يك پيش فرض سفيد و چه بزرگ را دوست ندارد سفارشي. به طور پيش فرض است يك پيشنهاد به خريد يك نسخه PRO اين برنامه، هر چند شما به راحتي مي توانيد آن را به هر سايت ديگر كه دوست داريد تغيير وجود دارد. موتور جستجو نيز متغير است. شما مي توانيد در ميان گوگل، ياهو، بينگ و يا را انتخاب نماييد.

و البته، شما مي توانيد حساب Dropbox خود را براي ارسال فايل هاي gif جديد خود را به آن و مطمئن شويد فروش اپل آيدي كه شما آنها را از دست دادن نيست اضافه كنيد. همانطور كه براي نقطه ضعف، دو نفر از آنها وجود دارد: تبليغات در نسخه رايگان. مقدار از فايل هاي ذخيره شده در نسخه رايگان محدود به 8. است آيا شما اين مقاله مفيد است؟ سپس آن را با دوستان خود به اشتراك و اجازه دهيد آنها ذخيره فايل هاي gif بر روي آي فون به آساني به عنوان شما در حال حاضر!

منبع : سايت خريد اپل آيدي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۹:۱۴:۱۶ ] [ kharideappleid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب