ساخت اپل ايدي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 871
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

ابتكار و خلاقيت باعث مي شود آن نازك است.

آلومينيوم باعث مي شود آن قوي است.

 هنگامي كه آن را چهار سال پيش معرفي شد، اپل اصلي تعيين استاندارد براي لاغري و سبكي. از آن به بعد، اپل تبديل شده است حتي نازك تر و سبك تر است. اما به لطف بدنه آلومينيومي با دوام آن، ipad air 2 استحكام CE Fi در پيگيري لاغري قرباني است. از لحظه اي كه شما آن را انتخاب كنيد تا، شما احساس مي كنيد كه چگونه محكم و سفت و سخت آن است.

 ipad air 2 مقايسه با مدل هاي قبلي.

نه فقط يك صفحه نمايش نازك تر است.

يك صفحه نمايش بهتر

نمايش بر روي نسل هاي قبلي از خزيد اپل آيدي سه مولفه جداگانه استفاده مي شود. ipad air 2 تغيير همه كه، تركيب اين سه لايه را تنها در يك. اين حذف شكاف بين لايه ها، همراه با RE داخلي FL ectance توسط كساني كه شكاف ايجاد مي شود. نتيجه؟ رنگ ها غني تر، كنتراست بيشتر است، و تصاوير واضح تر و روشن تر.

 مطالب خود را، در ngertips Fi خود رادر سايت فروش اپل ايدي مشاهده نمائيد. 

لايه LCD در حال حاضر به چشم خود را (و انگشت خود را) نزديك تر است، تا زماني كه صفحه نمايش را لمس اين احساس به عنوان اگر شما در حال لمس كردن مطالب خود را. و ما حساسيت صفحه نمايش بهبود يافته ام، پس از آن آهنگ هاي انگشت خود را حتي دقيق تر، به ويژه هنگامي كه شما را از حركات سريع است. كه به معني همه چيز شما را انجام دهيد - بازي بازي ها، سور في نانوگرم در وب، با بهره گيري از عكس ها و فيلم ها - شخصي تر، فوري و همهجانبه است.

كمترين بازتاب ectance هر قرص ( ساخت اپل ايدي )

ipad air 2 ويژگي هاي يك پوشش ضد بازتاب سفارشي طراحي شده است كه كاهش تابش خيره كننده 56 درصد، و آن را به حداقل بازتاب موثر تبلت در جهان است. عملا در هر نوع از محيط زيست - O FFI CES، كلاس هاي درس، خارج از منزل - همه چيز واضح تر و بيشتر قابل خواندن است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۷:۲۱:۳۲ ] [ kharideappleid ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب